Oferta

Wykonujemy nieinwazyjne sprawdzenie stanu technicznego silnika.
Są to szybkie testy oscyloskopem, które doskonale sprawdzą się zarówno przy przeglądach olejowych
jak i przedzakupowych.

- test kompresji silnika (bez wykręcania świec)
- test pulsacji w wydechu
- test pulsacji w układzie ssącym
- test pracy układu rozrządu i korbowo tłokowego
- test balansu pracy cylindrów
Wyniki dają bardzo obiektywny obraz stanu technicznego silnika

                                                               

DIAGNOSTYKA POJAZDÓW BMW ORYGINALNYM TESTEREM ISTA NEXT ONLINE  kodowanie, programowanie, adaptacje podzespołów

 
Filtr cząstek stałych 

Regeneracja filtra DPF

Masz problem z filtrem DPF?
Zaświeciła się kontrolka "Check" oraz miga kontrolka świec żarowych?
Może to być objawem problemu z filtrem DPF.
Nie musisz już martwić się tym problemem. Przyjedź lub skontaktuj się z nami, zdiagnozujemy usterkę i szybko uporamy się z problemem, nie wydając kosmicznych sum pieniędzy na nowy DPF.
W zależności od zdiagnozowanego problemu oraz stopnia zużycia filtra DPF, regenerację wykonujemy na trzy sposoby:
  • resetowanie limitu nieudanych prób wypalenia sadzy (wcześniej ustalamy i usuwamy przyczynę nieudanych prób wypalenia sadzy przez system samochodu)
  • wypalanie sadzy w trybie serwisowym
  • demontaż i czyszczenie DPF specjalnie do tego przeznaczonymi środkami chmicznymi oraz adaptacja zregenerowanego filtra w systemie

Adaptacje podzespołów

We współczesnych samochodach większość podzespołów po wymianie lub naprawie wymaga adaptacji lub wykonania nastaw podstawowych.
W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia podzespołu po jego wymianie, szczególnie wtedy, kiedy okaże się, że wymieniony element nie może funkcjonować poprawnie z powodu uszkodzenia innego podzespołu ściśle z nim współpracującego.
Dlatego dla bezpieczeństwa zaleca się wykonanie NASTAW PODSTAWOWYCH w których komputer dokładnie i powoli sprawdza funkcjonowanie nowego lub naprawionego elementu.
Szczególnie istotne znaczenie ma zakodowanie wymienionych wtryskiwaczy w silnikach diesla z systemem Common Rail.
Wykonujemy taką operację w naszym warsztacie lub na życzenie u klienta, jeżeli sam dokonał wymiany wtryskiwaczy.