Oferta

Diagnostyka i naprawa automatycznych skrzyń biegów

Diagnozujemy i naprawiamy automatyczne skrzynie biegów AL4 (citroen, peugot) i DP0 (renault).
Wykonujemy naprawy kompleksowe tych skrzyń.
- wymiana oleju
- wymiana elementów ciernych (tarczki)
- wymiana tulejek i łożysk
- wymiana uszczelniaczy
- wymiana taśm hamulcowych
- naprawa hydrobloku (sterowanie hyfrauliczne skrzyni)
oraz wiele innych napraw

Systemy pojadu 

Komputerowa diagnostyka punktowa pojazdów          KIA I HYUNDAI

Posiadamy sprzęt do diagnozowania systemów w samochodach KIA, HYUNDAI, NISSAN, MAZDA na poziomie autoryzowanego serwisu.
 
 
Filtr cząstek stałych 

Regeneracja filtra DPF

Masz problem z filtrem DPF?
Zaświeciła się kontrolka "Check" oraz miga kontrolka świec żarowych?
Może to być objawem problemu z filtrem DPF.
Nie musisz już martwić się tym problemem. Przyjedź lub skontaktuj się z nami, zdiagnozujemy usterkę i szybko uporamy się z problemem, nie wydając kosmicznych sum pieniędzy na nowy DPF.
W zależności od zdiagnozowanego problemu oraz stopnia zużycia filtra DPF, regenerację wykonujemy na trzy sposoby:
  • resetowanie limitu nieudanych prób wypalenia sadzy (wcześniej ustalamy i usuwamy przyczynę nieudanych prób wypalenia sadzy przez system samochodu)
  • wypalanie sadzy w trybie serwisowym
  • demontaż i czyszczenie DPF specjalnie do tego przeznaczonymi środkami chmicznymi oraz adaptacja zregenerowanego filtra w systemie

Adaptacje podzespołów

We współczesnych samochodach większość podzespołów po wymianie lub naprawie wymaga adaptacji lub wykonania nastaw podstawowych.
W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia podzespołu po jego wymianie, szczególnie wtedy, kiedy okaże się, że wymieniony element nie może funkcjonować poprawnie z powodu uszkodzenia innego podzespołu ściśle z nim współpracującego.
Dlatego dla bezpieczeństwa zaleca się wykonanie NASTAW PODSTAWOWYCH w których komputer dokładnie i powoli sprawdza funkcjonowanie nowego lub naprawionego elementu.
Szczególnie istotne znaczenie ma zakodowanie wymienionych wtryskiwaczy w silnikach diesla z systemem Common Rail.
Wykonujemy taką operację w naszym warsztacie lub na życzenie u klienta, jeżeli sam dokonał wymiany wtryskiwaczy.